Obiekt QUALITY HOTEL w Szwecji
Generalny wykonawca Stein Verno- Szwecja i „Malwina i Adam”
Podwykonawca „Szlif”
Powierzchnia 5100 m2
Termin wykonania 12 listopad 2005 do 17 grudnia 2005
Firma dostała zlecenie wykonania remontu starego parkietu bukowego poolejowanego w hotelu QUALITY HOTEL w Szwecji należący do sieci hoteli: CHOICE HOTELS SCANDINAVIA Do pracy wyjechała czteroosobowa ekipa.Remont polegał na wycyklinowaniu i poolejowaniu parkietu bukowego 135 pokoi i 7-dmiu korytarzy w obiekcie hotelowym.Prace rozpoczęto od 8-go piętra.Remontowane były najpierw pokoje a następnie korytarz.Po skończeniu prac , piętro było odebrane przez dyrektora hotelu i udostępnione do użytku publicznego.Prace remontowe przenosiły się na niższe piętero i tak kolejno wszystkie piętra.Jednocześnie więc trwały prace remontowe w hotelu i był on udostępniony dla gości.
Remont rozpoczęto od cyklinowania parkietu .Do tego celu użyto materiałów ściernych firmy BONA w granulacji :36,60,80 i 120 – cyrkonia.
Dwóch ludzi cyklinowało parkiet cykliniarkami BELT firmy BONA .Trzeci pracownik wykańczał boki szlifierką kątową BONA EDGE.Po ukończeniu tych prac , rozpoczęli polerowanie siatkami w granulacji 150.
Czwarty pracownik po uprzednim sprzątnięciu(odpylenie odkurzaczem) nałożył za pomocą szmatki warstwę oleju RUSTIC OIL firmy JUNCKERS , rozcieńczony benzyną lakierniczą w skali 1:1 .
Po ok.1 godz. naniesiono drugą warstwę.Tak poolejowany parkiet pozostawiono na czas 12 godz. Następnie za pomocą ścierki bawełnianej naniesiono kolejną warstwę oleju RUSTIC OIL – nie rozcieńczony.Po upływie 90 min. nałożony olej równomiernie rozprowadzono za pomocą polerki.Po 16-tu godz.przystąpiono do polerowania podłogi padem niebieskim, czerwonym i białym , następnie podłogę oczyszczono z pyłui nałożona została ostatnia warstwa oleju metodą natryskową.Olej rozprowadzono równomiernie polerką.Po upływie 90 min.podłogę spolerowano białym padem celem uzyskania jednolitej powierzchni.
Prace przebiegały sprawnie i solidnie czego najlepszym dowodem była bardzo pozytywna opinia i zadowolenie właściciela hotelu.